בית | דברים שטוב לדעת | אימון מסיבי של 3 דקות מספיק בכדי להישאר בריאים ובכושר, כך טוענת פיזיותרפיסטית ברמה עולמית

אימון מסיבי של 3 דקות מספיק בכדי להישאר בריאים ובכושר, כך טוענת פיזיותרפיסטית ברמה עולמית

שכחו מהליכה במשך שעות על הליכון. כנראה כל מה שאתם צריכים כדי להיות בריאים ובכושר, הוא רק הוא 180 שניות.

אימון אינטנסיבי של שלוש דקות מספיק כדי להישאר בכושר ובריאים, כך טוענת פיזיותרפיסטית מדופלמת ממלבורן.



קוסל גונווארדנה אמרה לדיילי טלגרף אוסטרליה כי פעילות גופנית בזמן כה קצר,

תאפשר לכם לקצור את אותן היתרונות שתקבלו באימון של חצי שעה בחדר כושר, אשר ע"פ ארגון הבריאות העולמי מייעץ לנו לעשות מדי יום.

הפיזיותרפיסטית המקצועית, העובדת באופן קבוע עם האולימפיאדה האוסטרלית באוניברסיטה של ​​מלבורן,

מציעה להוריד 85 אחוזים מרמות המאמץ המרבי שלכם, על ידי דילוג, ריצה או על ידי ניתורים.

התיאוריה היא, כי אנשים הנרשמים למשטר הייחודי במשך שלושה שבועות בסופו של דבר ירגישו מחויבים לעסוק באימונים ארוכים יותר




ופחות אינטנסיביים כאשר רמות הכושר שלהם גדלות.

זה מיועד לאלה שרוצים להגיע לכושר, אבל אין להם זמן פנוי של שעה להיות בחדר כושר או לבצע פעילות גופנית אחרת וזה כנראה כמו רובנו.

לדבריה, הכושר המכונה HIIT, מייצג אימון אינטרוולים באינטנסיביות גבוה.

הוא קצר ומהיר האימון הזה הוא פופולרי מאוד בקרב סלבריטים אם כי זה בדרך כלל מבוצע במשך קצת יותר משלוש דקות בסך הכל.

אימון HIIT טיפוסי יכלול 20-40 שניות של פעילות גופנית ברמה גבוהה, ואחריו תקופת מנוחה קצרה. שתחזור על עצמה 10 פעמים או יותר.

זה הוכח כמסייע בירידה במשקל, מאיץ את חילוף החומרים שלך ושומר שהגוף שלכם ישרוף שומנים  שומן עד 24 שעות לאחר שתסיים הפעילות גופנית.

בנוסף, מחקר שנערך בשנת 2014 מצא כי אנשים אשר ביצעו אימון HIIT במקום אימון בעצימות נמוכה, כגון ריצה של שעה, היו בסיכון גבוה יותר ליהנות מהאימון שלהם.

אינדיפנדט

 

 





x

במיוחד בשבילך

מסמכים עתיקים של הפיסיקאי אייזק ניוטון חושפים כי חזה מתי העולם יגיע לקיצו

שתפו בפייסבוק צייצו בטוויטר שתפו ...